mardi 12 janvier 2016

windows 10 loopt vast gedurende enkele minuten

hallo,

ik gebruik nu al windows 10 gedurende ongeveer 5 maanden. alles werkt normaal, buiten één probleem:
soms loopt windows 10 vast en dit gedurende enkele minuten, zelfs de klok rechts onderaan blijft staan op hetzelfde uur. er is geen enkel programma draaiende op dat moment!
een blauw cirkeltje blijft draaien als je de aanwijzer op de taakbalk plaatst. ik kan echter niks anders meer doen dan wachten, ook ctrl-alt-del werkt niet, en dan plots verdwijnt mijn bureaublad, de taakbalk komt zwart gedurende enkele seconden, alles verschijnt terug en ik kan verder werken.
al nagezien of er dan geen updates worden gedaan, maar niets!
ook al verschillende malen gescand met verschillende programma's op malware en dergelijke, ook niets gevonden.
ik gebruik avast als virusscanner.
al wat rond gesnuffeld op het net maar niks dergelijks gevonden.
dank bij voorbaat


windows 10 loopt vast gedurende enkele minuten

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire