jeudi 27 août 2015

bijzondere vraag tablet

Beste mensen ik plaats hier een vraag waarvan ik niet goed weet waar hij thuishoort.
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een tablet aangeschaft.
Gegevens: TomTec 7", type AFT3416.
Ik gebruikte hem 1 keer en daarna niet meer. Mijn probleem is nu dat ik dat ding weer eens oppakte en er mee aan de slag wilde. Ik denk dat jullie mijn vraag al wel aan voelen komen.
IK WEET MIJN WACHTWOORD NIET MEER en kom er niet meer in. Ik weet dat tablets niet ter sprake komen maar ik hoop toch heel erg dat een van jullie zoveel deskundigheid heeft hoe ik dit probleem op kan lossen. Goochelen helpt niet. Daar praat men alleen over terugzetten in de fabrieksinstelling maar dat werkte niet. Alles via Google geprobeerd maar ik komt er niet in. TomTec laat me in de steek want ook die laat nergens weten hoe ik uit dit probleem kom.
Hopende op een oplossing van jullie kant

Fijne avond verder
crimpak.


bijzondere vraag tablet

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire