mercredi 19 août 2015

WINDOWS 10 - Slaapstand werkt niet meer

Hallo iedereen



Sinds vandaag heb ik het probleem dat wanneer ik mijn Windows 10 laptop in slaapstand laat gaan met de Fn-sneltoets, deze wel in slaapstand gaat, maar er niet meer uitkomt.
Het lichtje van slaapstand brandt dan wel, maar wanneer ik een toets aanraak stopt het slaapstandlichtje met plinken en start de computer niet op.

Vervolgens dien ik de computer weer volledig opnieuw op te starten met de powerknop, wat dan ook enkele seconden langer duurt dan vroeger. (SSD enzo ;))

Sinds eind juli heb ik Windows 10 en het probleem doet zich pas sinds vandaag voor.
Ik heb geen software geïnstalleerd de afgelopen dagen, maar toen het probleem de eerste keer voorkwam, kreeg ik bij het opstarten wel de melding dat er updates geïnstalleerd werden.

Hoe kan ik terug mijn werkende slaapstand terugkrijgen?

Mijn laptop is een Acer Aspire VN7-791G-759Q met Windows 10 Home

Alvast bedankt voor jullie hulp!

computerman3


WINDOWS 10 - Slaapstand werkt niet meer

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire