samedi 14 novembre 2015

windows 10 loopt vast

Hallo iedereen,
Ik heb deze week de upgrade naar windows 10 gedaan alles is goed verlopen en werkt goed tot na een tijd plots het scherm bevriest en ik niets meer kan doen na een tijdje komt dan op mijn scherm de mededeling van een fout nl.DPC-WATCHDOG-VIOLATION en meer informatie opzoeken op internet.Dat heb ik gedaan en er werd op een site geschreven driver booster downloaden en de drivers updaten, dat heb ik gedaan er waren 14 updates te installeren ook gedaan en opnieuw opgestart doch na een tijdje weer hetzelfde.Het moet aan die windows 10 liggen want ik werk met een dual boot windows 10 en ubuntu en daar heb ik nooit problemen mee ook voorheen niet met windows 8.1.weet iemand onder jullie een oplossing voor dit probleem


windows 10 loopt vast

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire