vendredi 25 décembre 2015

blauw scherm

Eerst en vooral mijn allerbeste wensen aan iedereen hier aanwezig!

En nu mijn probleem: ik heb een half jaartje een nieuwe pc, had win 8.1 en een update gedaan naar win 10, heeft tot nu perfect gegaan. Sinds vorige week kreeg ik een echter een blauw scherm. Ik ben terug naar de winkel gegaan aangezien hij toch onder garantie is. De verkoper aldaar beweerde dat dat een zeer veelvuldig probleem in bij win 10, hij heeft er win 8.1 terug opgezet, dit had ik zelf ook wel gekund, en het probleem zou moeten opgelost zijn. Niet daarvan echter: ook bij win 8.1 kreeg ik een blauw scherm. Nu heb ik terug win10 en ook daar krijg ik het blauw scherm met deze opmerkingen:

-Driver overran stack buffer
-System thread exception not handled
-IRQL fault in non paged area
-K mode exception nothandled

kan iemand mij hier een beetje raad geven of kan zeggen wat er mis is zodat ik in de winkel iets te vertellen heb of het zelf kan oplossen.


blauw scherm

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire