vendredi 30 janvier 2015

Herstelpunt maken lukt NIET !

Ik bezit een Acer Travelmate 6592G laptop met daarop Win 8.1 Pro x86...

Vermits ik probleempjes heb met mijn scrollpad (pijltje vliegt in elke richting bij de minste aanraking) en er geen verbetering kwam na het laten lopen van Spyhunter en WiseCare ben ik op de website van Acer gaan kijken naar Synoptics driver voor mijn toestel onder Win8.1... echter NIETS te vinden !

Dan maar naar de Synoptics site en daar staat inderdaad een actuele driver. Vooraleer die te installeren wou ik een Restore Point aanmaken, doch daar liep het helemaal mis: na enkele sec een foutboodschap: toegang geweigerd met foutcode 0x80070005 !!! ...

Daarna probeerde ik een sfc /scannow welke alles OK vond ... maar toch onmogelijk dat restore point te maken, dus en nu weet ik het niet meer !

Kan iemand me helpen AUB ???



;!;!;!





Herstelpunt maken lukt NIET !

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire