jeudi 29 janvier 2015

PC naar TV – toch niet zo simpel

Ik zou graag, speciaal voor films, het beeld van mijn Pc naar mijn TV krijgen. Dit is simpel als de Pc en de TV dicht bij elkaar staan, maar hier bevinden ze zich in aparte kamers en is er geen mogelijkheid een draad te trekken.



Dus: (1) ofwel draadloos, maar ik vind echt niets treffelijk; ofwel (2) via een soort netwerk systeem, want ik heb wel een Homeplug met vier aansluitingen, één bij mijn Pc en één bij mijn TV. Tenslotte wordt het Tv-signaal op die manier van mijn modem-router naar mijn TV gestuurd.

(3) Een andere mogelijkheid is om de nog vrije VGA-monitor aansluiting te gebruiken en een draadloos TV systeem er mee te verbinden, maar dit is te analoog-achtig.



Graag een werkend voorstel…



WW





PC naar TV – toch niet zo simpel

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire