mercredi 4 novembre 2015

audacity geluid opnemen usb

Beste helper,

Ik heb een usb platenspeler om lp's op te nemen op de computer. Daarna hem via de usb poort aangesloten en audacity geïnstalleerd.

Bij het opnemen lijkt het alsof er geen geluidsverbinding via de usb poort is en krijg ik het beeld uit mijn eerste bijlage: audacity. De opnamelijn gaat vooruit, maar het beeld blijft grijs zonder geluidsgolven. Er komt ook geen geluid uit de luidsprekers. Bij het afspelen is er geen geluid.

Ik heb gecontroleerd of in het configuratiescherm de geluidsinstelling voor opnemen aanwezig was. Hierbij kreeg ik de meldingen uit de tweede bijlage: geluid. Het besturingssysteem is Windows 7.

Heb alle manuals en webpagina's doorgelezen, maar ben geen expert op dit gebied.
Bijgevoegde afbeelding(e)


audacity geluid opnemen usb

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire