samedi 7 novembre 2015

VPN gratis.

Daar we in een andere topic afgedwaald waren naar VPN en ik ken er eigenlijk niet zo gek veel van, maar ik doe mijn best.
Ben vanavond naar gratis VPN proxy aanbieders gaan zoeken, en dat is dik tegen gevallen moet ik zeggen, de meeste zijn betalend, van een paar euro per maand, naar bijna 10€ per maand. Dus de verschillen zijn ook groot, maar wat ze aanbieden ook. De ene bied er een firewall mee bij aan, de andere ongelimiteerd. Dus als je VPN op je Android toestel wilt hebben moet je dus goed zoeken en goed overwegen wat je gaat doen en vooral bij wie je het gaat doen.
Er zijn ook enkele die een lite of free versie aanbieden. De ene met ads, de andere gelimiteerd. Dus het kan wel gratis, maar met een maar.
De eerste die ik met jullie wil bespreken is Tunnelbear,
die heeft 3 mogelijkheden,
De lite versie is gratis en bied 500MB gratis internet aan per maand. (Dat staat zo vermeld, ik vermoed dat ze daarmee 500MB VPN versleuteling per maand bedoelen)
Dan heb je nog 2 betalende en de ene bied meer als de andere en de duurste is geloof ik iets van 7€/maand. Maar daar doe ik hier niet aan mee, bespreek de gratis VPN aanbiedingen.
Tunnerlbear kan je hier vinden. http://ift.tt/1gP1z8P

De tweede die ik tot nu toe gevonden heb is flashVPN Free.
Daar staat niets vreemds van in, geen root nodig.
FlashVPN Free vind je hier. http://ift.tt/1MPRxuD

Ik heb een andere pagina gevonden met nog meer gratis VPN proxy aanbieders, maar nu ga ik wel gaan slapen. Dus er volgt nog meer.


VPN gratis.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire