mardi 21 juillet 2015

PC niet op te starten ook niet na talrijke controles

Beste,

Op heden leg ik mijn PC aan - hij licht op - valt uit.
Bij heropstarting wil hij niet meer opstarten.

Bij Windows Foutherstel heb ik :
* PC normaal opstarten gedaan = reageert niet.
* en daarna Opstartherstel : de PC zoekt problemen op = verkrijgen van melding : "PC kan niet automatisch hersteld worden".

Bij Systeemherstel bekomt men 5 onderwerpen :
1. Opstartherstel = zie hierboven.
2. Systeemherstel = naar een vroeger tijdstip teruggaan : heb er 5 geprobeerd.
3. Systeeminstallatie herstellen = kopij
4. Windows geheugencontrole = kan niet worden uitgevoerd.
5. Opdrachtprompt : ben ik niet aangekomen daar ik er niets van ken.

Graag een tip wat ik nog kan uitvoeren ter controle OF om mijn PC toch nog te laten opstarten.

Flamingo


PC niet op te starten ook niet na talrijke controles

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire