dimanche 19 juillet 2015

SUPERantiSpyware Free

SuperantiSpyware Free is een heel krachtige scanner en toch is hij geheel gratis. Er bestaat ook een betaal versie met realtime bescherming inbegrepen, automatische updates en scans laten uitvoeren op geregelde tijdstippen zijn dan inbegrepen. Dit mis je in de free versie, dus dient deze echt als eentje voor erbij.
Als je de scanner echt geheel benut, wat heel wat is, zie je wat hij allemaal in zijn mars heeft. Als hij het zelf niet weet vraagt hij het aan u wat hij moet doen. Als je het zelf niet weet kan het het gewoon overslaan. Dan doet hij er ook niets mee. Ik heb vragen gekregen over AVAST, mijn AV, die files heb ik dan maar met een dumpje omhoog geselecteerd, ik ga ervan uit als het van mijn AV komt dat het wel OK zal zijn.

SUPERantiSpyware Free


SUPERantiSpyware Free

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire