mercredi 22 juillet 2015

Windowssysteemkopie kopieren als administrator

Ik heb een systeemkopie van mijn Pc gemaakt op een externe harde schijf.
Nu wil ik deze kopie op een andere harde schijf zetten (kopiëren) maar ik moet dat dan doe als administrator. Als ik echt op rechter muis klik zie ik nergens staan "als administrator uitvoeren".

Als ik bij start een programma wil openen en op rechtermuis klik zie ik het wel staan.
Iemand een suggestie om toch die windowsimage map te kopiëren van de ene naar de ander schijf...of hoe kan ik administratormachtiging weer bij rechtermuisklik te voorschijn halen.

dus
op F schijf staat WINDOWSINMAGE.
Als ik hier op klik met rechtermuis zie ik nergens staan uitvoeren als administrator.
Klik ik gewoon op kopiëren en ga dan dan plakken op schijf K krijg ik melding dat ik dit moet uitvoeren via administratormachtiging.

Ik ben enige op PC en account staat als administrator.


Windowssysteemkopie kopieren als administrator

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire