vendredi 31 juillet 2015

tot nu : wat een sof !!!

Heb de Win10 binnen op mijn Medion PC. Maar wat een sof tot nu toe : niet vooruit te branden en ellenlange opstart.-m-

Als ik hem aanzet : 1/ 1' het logo van Win 10
2/1' zwart scherm
3/ 30" aanmeldscherm
4/ 20" zwart scherm
5/ 30" bureaublad zonder de snelkoppelingen
6/ 1' inladen (snelkoppelingen staan er maar geen reactie bij klikken)
7/ 30" voor een programma reageert.....

Bij Win7, zelfde PC was binnen 1' alles bedrijfsklaar.

Twijfel zéér sterk of ik mijn 2 laptops ook ga "upgraden".

Kijk het zo een week aan en indien geen verbeterin breng ik de PC terug naar Win7. Vond Win7 eerlijk gezegd ook mooier dan die Win10, maar dit terzijde, dat is persoonlijke smaak.


tot nu : wat een sof !!!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire