jeudi 26 mars 2015

externe harde schijf die leeg aangeeft en het kennelijk niet is

Hallo mensen ik heb weer een vraagje. Ik heb een externe harde schijf F. Zoals jullie aan onderstaande kunnen zien staat daar wat op. Wat weet ik niet want als ik de schijf open, wat ik op verschillende manieren kan doen, dat krijg ik op mijn scherm te zien dat die schijf leeg zou zijn. Enig idee hoe dit kan? want ik wil die graag leeg maken en dan zou er toch geen blauw balkje meer te zien mogen zijn. Er zit kennelijk 0,47 TB aan opslag op maar wat weet ik niet want ik kan daar niet bijkomen.



Schirmfoto_2015-03-26_062850.jpg

Schirmfoto_2015-03-25_080920.jpg



vriendelijke groet

Crimpak


Bijgevoegde afbeelding(e)







externe harde schijf die leeg aangeeft en het kennelijk niet is

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire