samedi 28 mars 2015

Windows 8.1 wil niet meer opstarten

Wat een miserie, Na de perikelen met mijn zoon zijn pc nam ik mij voor om me goed te wapenen tegen problemen. Maar mijn eerste poging is al desastreus. Hier op het forum zag ik een topic voor het aanmaken van een "Herstel cd van Windows 8.1". Na het downloaden en unrarren kreeg ik een ISO bestand dat ik op een CD moest branden. Bij gebrek aan cd's heb ik maar een herschrijfbare DVD genomen en hierop de iso gebrand. Na het branden wilde ik die natuurlijk proberen en heb ik de pc herstart maar nu blijft die hangen op het bios scherm. Ik mag nu doen wat ik wil, hij doet niks meer, het enige dat ik kan doen is de pc afzetten.



Opstarten met een andere cd doet hij ook niet meer. De tip van Qtex om de stekker uit te trekken en dan 10 sec op de startknop drukken heb ik ook vruchteloos geprobeerd. Kan er iemand mij verder helpen?



Het betreft ook een pc van den Aldi maar die is ouder dan een maand, wel nog onder garantie.


Bijgevoegde afbeelding(e)







Windows 8.1 wil niet meer opstarten

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire