vendredi 27 mars 2015

startscherm blijft "hangen"

Beste mensen,



Ik heb nu een jaar ongeveer probleemloos kunnen computeren tot voor ong. een maand geleden....



Wanneer ik mijn Samsung-laptop met Win 8.1 wil opstarten blijft het welkomscherm, na ingeven van mijn code, minutenlang hangen. Dwz : in plaats dat het cirkeltje gaat draaien gebeurt er een hele tijd (soms wel 5 minuten) niks.



Dan begint het plots te draaien (het "wachten")cirkeltje bedoel ik ) en start alles op.



Verder werkt de laptop normaal.



Ik heb AVG al laten scannen, Malwarebytes en Adwcleaner hebben hun werk ook al gedaan, dus ik denk niet meer in de richting van een virus of malware.



Weet iemand (waarschijlijk wel ) wat er aan de hand is.



Het wordt me echt irritant..........



Alvast dank





startscherm blijft "hangen"

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire