mercredi 7 octobre 2015

Beeld en geluid op nieuwe laptop met windows 10

Wanneer ik muziek of een film(pje) probeer af te spelen in Windows 10 via de voorgeïnstalleerde apps (film en tv, groove muziek, zelfs met mediaplayer) krijg ik alleen maar vreemde, schokkende geluiden te horen en een 'schokkend' beeld te zien. You tube e.d. daarentegen werken perfect. Ik ben ermee terug geweest naar de winkel en daar beweert men dat er nog bugs zitten in Windows 10 en dat dat met de tijd wel opgelost geraakt. Maar met dat antwoord ben ik niet helemaal tevreden. Ik heb tenslotte goed geld betaald voor een goede laptop (HP probook 650 met SSD) en dan mag voor mij ook alles fatsoenlijk werken. Kan er iemand mij helpen? Windows probleemoplosser laten draaien, veranderde niets aan het probleem.


Beeld en geluid op nieuwe laptop met windows 10

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire