lundi 19 octobre 2015

Contactpersonen in Outlook 2013 binnenbrengen

Beste,

Ik heb een PDA waarin al mijn contacten zijn opgeslagen.
Deze heb ik geback-upt in verscheidene extensies : csv - single vCard for all - global vCard per contact.

Ik zou die nu willen binnenbrengen in mijn Outlook 2013.
Heb de procedure doorlopen maar strand aan het schermpje waar men de "kolommen" kan instellen die men nodig heeft om alle Info in Outlook binnen te brengen.
Normaal - volgens de instructies - zou men links moeten zien : naam - adres - telefoon - enz....
Dan moet men deze links accorderen met deze rechts.

De overige rechts moet men dan verwijderen, zodat de linkse overeenstemmen met de rechts en de respektievelijke inhouden kunnen overgebracht worden.

Is dit volledig gebeurt dan wordt er automatisch een BackUp gemaakt in "documents - outlook.pst" (ik werk met W7).

Maar het is de hierboven vetgedrukte tekst die mij niet lukt.
Ik krijg in de linkerkolom alleen : alle hoofdingbenamingen van mijn kolommen in de csv en daaronder field 1 -2-3-4-5-6

De vCard's kan ik niet binnenkrijgen.
Die ene "vCard for all" brengt maar de 1ste contact binnen.
Die ene "vCard global per contact" kan ik ze niet allemaal aantippen zodat ze allen binnenkomen. Dit kan maar 1 per 1. Maar ik heb er een 800-tal staan, dus dat is niet te doen.

Wat doe ik verkeerd ?

Flamingo


Contactpersonen in Outlook 2013 binnenbrengen

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire