mercredi 7 octobre 2015

format

Hi,
Ik heb een oude pentium4 PC waarop Windows XP Home edition was geinstalleerd,die perfect draaide.
Om te experimenteren heb ik geprobeerd Linux Ubuntu te installeren en heb enkele disk erasers gebruikt zoals Dban 2.3.0
en Active&Killdisk for liniux,maar ben gestopt met Ubuntu.

Als ik daarna Windows XP terug trachtte te installeren vanaf de boot disk veel problemen gehad (ik heb 2 HDD C en D primaire partitie) en eerst herkende de pc ze niet,maar stonden wel in Bios (als ge F1 of Del drukt bij opstarten,dus ze waren nog goed),uiteindelijk heb ik ze allebei terug kunnen partitioneren, maar kan ze enkel als ntfs (SNEL) formatteren,hij start dus vlot op ,maar als gewoon als ntfs probeer lukt niet (ook niet vanuit herstelconsole)
Weet iemand raad?
Alvast bedankt


format

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire