vendredi 30 octobre 2015

printer HP2050 defect na plaatsen andere cardridge

Heb een HP2050. Werkte goed, zelfs met gekloonde patronen .Nu had mijn dochter wel een probleem met haar HP printer 2150 , (zelfde cassettes HP301), wel van andere leverancier. Om dit uit te testen (de kleuren werkte helemaal niet) de zwarte wel(dacht hij), heb ik de zwarte in mijn printer gestopt en via men pc gezien dat de zwarte defect zou zijn.

Heb vervolgens mijn cassettes er terug ingestopt , en toen begonnen al de lampjes te flikkeren. Heb alles geprobeerd (reset printer door stroom onderbreking............................) . Niks werkt , is er een andere optie viaa een pc (software instaleren drivers.....) en dan ergens in de systeemmappen ergens een reset doen van de printer. Of is dit zever (ergens gelezen) . Of kan ik via pc zien wat er loos is .

Printer reageert bij vervanging van cassettes, maakt lawaai doch valt dan in een soort veiligheid . Iemand ervaring met deze printer.

Heb hem al opengedaan en zie niks abnormaals binnenin.

grtjes


printer HP2050 defect na plaatsen andere cardridge

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire