samedi 10 octobre 2015

garden of time op Facebook

Hallo,
Wss kennen jullie dat spel niet. Dit is een zoekspel en de makers zijn Rock You.Als er een fout in het spel zit of je hebt problemen of er is een misverstand kun je naar de makers een ticket sturen.Dan krijg je van het personeel daar een antwoord en ze lossen je probleem op.Mijn probleem echter is dat het mij niet lukt om een ticket te sturen omdat de servers die pagina zien als een pop-up.Die heb ik van Rock you echter toegestaan.Ik krijg dus dat ticket niet verstuurd door "about blank".Ben echt ten einde raad omdat ik dat er niet af krijg.
Weten jullie een oplossing?
Alvast bedankt
(Stuur een bijlage mee waarop te zien is wat ik krijg bij het versturen,bovenaan. )IMG_20151010_123635.jpg
Bijgevoegde afbeelding(e)


garden of time op Facebook

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire