mercredi 14 octobre 2015

Mozilla Firefox en kaartlezer identiteitskaart niet herkent

Beste,

Ik gebruik een gewone ID-kaartlezer die zeer goed werkte - in mei nog voor de belastingen in te vullen -
Maar na een crash en volledige herinstelling van mijn W7 wordt hij niet meer herkent.

Ik heb ALLES ingesteld en gecontroleerd wat op de website van de FOD staat :
* Instelling van het programma.
* In FF de Extentie geinstalleerd.
* In FF via extra-opties-geavanceerd naar de certificaten de 3 vinkjes aangetipt.

De kaartlezer met en zonder kaart erin aangesloten vooralleer FF te openen en nadat FF was geopend.
De E-ID-Vieuwer opent zich volledig blanco.
Steeds verkrijg ik de melding : kaartlezer niet aangesloten.

Graag een tip wat ik nog kan controleren en/of instellen.
Flamingo


Mozilla Firefox en kaartlezer identiteitskaart niet herkent

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire