vendredi 23 octobre 2015

Laptop geeft geen draadloos internet op batterijstand

Ik heb een laptop van Compac (Presario CQ57) Waarop Windows 7 Home stond. Ik heb deze geüpgraded naar Windows 10. Maar nu zit ik met het probleem als ik hem opstart op de batterijstand dat ik geen draadloos internet heb. Steek ik de stekker in het stopcontact en start ik hem op dan heb ik wel draadloos internet. Weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen. ik heb al gegoogeld op dit probleem maar niet onmiddellijk een oplossing gevonden. Tijdens de upgrade is de oude driver vervangen door een nieuwe driver voor Windows 10. Dus opstarten op de batterij = geen draadloos internet. Opstarten op het elektriciteitsnet = wel draadloos internet.


Laptop geeft geen draadloos internet op batterijstand

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire