mardi 9 juin 2015

autmatische updates werkt niet goed

Beste PC-vrienden,

Afgelopen zondag was ik het véél te traag opstarten van wijn win8.1 meer dan zat (er ontbrak een .dll bestandje) en deed ik een recovery

Zo ver zo goed, maar s'anderendaags zag ik dat er geen updates waren binnengehaald (normaal zo'n 50 of meer) maar kreeg bij het opstarten wel een melding met gele tekst dat er belankrijke updates beschikbaar waren.
Nochtans had ik na installatie in het config-scherm bij "updates" ingesteld op automatisch.

Toen ik de updates wou installeren zag ik dat hij ingesteld stond op "naar updates zoeken en mij laten bepalen....enz). Raar.... :vraagteken:(x)
Ik heb dus terug op automatisch gezet (zoals het hoort).

s'anderendaags idem dito....terug op automatisch gezet en later op de dag (nadat ik laptop volledig had uitgezet en na enkele uren terug opgezet) wéér van hetzelfde...... en terug ingesteld op automatisch !!-m--m-

Deze cyclus heeft zich nu al een keer of 7 herhaald. ;!:nee:-m-

Weet iemand een oplossing hiervoor ??? :applaus:

Alvast mijn dank


autmatische updates werkt niet goed

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire