lundi 22 juin 2015

Volgorde muzieknummers

PC Windows 8.1
Voorbeeld: ik wil muziek op een usb stick zetten die ik in de auto af kan spelen. Mijn voorkeur gaat uit naar opera´s. Pikant detail: die opera´s staan vaak op 2 of meer cd´s en de muziek is genummerd bijv. 1 t/m 12 op cd1 en 1 t/m 15 op cd12
Als ik die operastukken verzamel, staan de nummers 1 bij elkaar, 2 bij elkaar etc (de nummering van operastukken is onderdeel van de naam van het betreffende nummer). waardoor de opera verkeerd genummerd op de usb komt te staan. Hoe kan ik de nummers zo achter elkaar krijgen dat ze in de juiste volgorde op de usb komen. Heb al gedacht -en dat ligt m.i. vrij voor de hand) om de operastukken om de operastukken van CD1 de nummers 1 t/m 12 te geven en die van CD2 13 t/m 24. De vraag is alleen: Hoe krijg ik dat voor elkaar?
M.i. een simpele vraag maar het antwoord is te moeilijk voor mij... -m-


Volgorde muzieknummers

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire