vendredi 19 juin 2015

externe schijf nergens te vinden

Beste helpers een vraagje.
Ik ben zo dom geweest Rohos te installeren een wachtwoord te geven in de hoop mijn usb stick te kunnen beveiligen.
Mijn usb stick is nog niet beveiligd maar ben wel ongewild een externe harde schijf (F) uit het zicht verloren.
Als mijn laptop opstart zie ik alles behalve mijn externe harde (F) schijf.
Ik heb alle opties bekeken zelfs tot de bios toe.
Ik heb de schijf uitgeschakeld en opnieuw aangesloten maar helaas.
Nergens een externe harde schijf (F) te vinden.
Formateren van F gaat ook niet al dacht ik dan doe ik dat even, maar ook dan is die schijf (F) niet te zien dus formateren gaat ook niet.
Al mijn andere externe schijven werken behalve die (F) schijf.
Ook de (F) schijf aansluiten op een andere pc verhielp het probleem niet.
Ook daar was de (F) schijf niet te zien. (nergens).
Het enige wat ik aan de (F) schijf zie dat is dat bij aansluiten een lampje knippers alsof hij actief bezig is.
Ik hoor heel zacht en voel ook de schijf draaien maar zichtbaar op mijn scherm worden ho maar.
Iemand enig idee hoe ik die schijf weer ergens in mijn laptop zichtbaar kan maken, want ik heb niet het idee dat hij stuk is.
Rohos (een stickbeveiliging software) durf ik niet meer opnieuw te installeren want wie weet wat ik dan weer kwijtraak.
Alvast bedankt voor het meedenken
Groetjes
Crimpak


externe schijf nergens te vinden

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire