lundi 22 juin 2015

Windows 8 - opstarten.

Hallo Pctus-vrienden.
Ik heb een probleem met mijn harde schijf en met heropstarten van Windows 8.1.
Ik onlangs problemen met mijn Windows 8.1.
Het was niet erg maar vervelend.
Kort om, ik een volledig Back-Up van Acronis op mijn Pc gehad.
ik heb het back-up terug gezet.
Maar kort voor Einde kreeg ik de mededeling, dat het programma moet stoppen van wegens fouten.
Van deze moment aan was het niet meer mogelijk om het programma o de PC op te starten.
Ik heb het probeert met de originele Windows programschijf in het begin ging het goed om Windows nieuw te installeren tot ik de melding kreeg:" Je Pc is vergrendelt, open de Vergrendeling en je kan dan doorgaan met de installatie."
Ik heb nu alles, ook met help van een Microsoft-medewerker de pc respectieve de harde schijf te ontgrendelen, maar dat is niet gelukt.
Heeft iemand een voorstel, hoe ik de schijf kan ontgrendelen of formatteren zo dat ik kan verder doen en mijn PC gebruiken kan ?
Met dank in het vooruit voor je help, Michel X;!


Windows 8 - opstarten.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire