lundi 22 juin 2015

Heb geen geluid op mijn pc:de audioservice wordt niet uitgevoerd.

Hallo,

Hier ben ik weer. Zo gebruik je de pc jaren zonder problemen en zo heb ik jullie twee keer in de maand nodig.

Zondag 21 juni kreeg ik na het opstarten een rood kruisje door mijn audioservice in de taakbalk. Dat gebeurt wel meer, maar dan werkt alles toch normaal. Nu echter niet.
IK heb zelf ondernomen:
-Windows updates bijgewerkt
-Via services geprobeerd de Windows audioservice te starten. Ik krijg de melding:Kan de windows audioservice op lokale computer niet starten. Fout 1079: De voor deze service gespecificeerde account verschilt van de account die is gespecificeerd voor andere services die in hetzelfde proces worden uitgevoerd.
-Geprobeerd de creatieve audioservice te starten en kreeg de melding: Kan de creatieve service op lokale computer niet starten. Fout 1068:Afhankelijksservice of groep kan niet worden gestart.

In de volgende link heb ik geprobeerd mijn computergegevens te vermelden
file:///C:/Program%20Files/Belarc/BelarcAdvisor/System/tmp/(Nick-PC).html#lanmap

Ik heb ook geprobeerd drivers te updaten en stuurprogramma's te installeren. Ook zonder succes. Ik moet erbij vermelden dat ik deze computer ooit heb gekocht van iemand anders (de naam Nick, die je regelmatig tegen zal komen. Misschien zit hier het probleem omdat hij e.e.a. beveiligd kan hebben met een password??

Nou ja, ik weet het verder niet meer. Misschien kan een van jullie mij weer helpen. Alvast bedankt,
Marijn


Heb geen geluid op mijn pc:de audioservice wordt niet uitgevoerd.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire