mardi 16 juin 2015

Medion kleinzoon blokkeerd

...het is weer van dat. De Medion van mijn zoon

1. start soms niet, soms wel op;
2. Geeft tijdens het werken DSOD;
3. Als het normaal opstart, dan duurt het héél lang.

Morgennamiddag probeer ik de toestand recht te trekken en na het middageten ga ik er naartoe.

Ik heb destijds een herstelstick gemaakt en ook een tijd geleden een Systeemkopie van C.

Hoe begin ik er best aan? Mocht ik de herstelstick niet vinden, kan ik een 8.1 installatieschijf gebruiken om op te starten?

Morgen hoop ik op een advies(je..). ik had me voorgenomen via F8 eerst het opstartherstel te doen en als dat niet veel helpt de systeemkopie te plaatsen.

Wat meer kan ik doen? Een MBAM en een Spybot en een Superantispy?


Medion kleinzoon blokkeerd

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire