dimanche 21 juin 2015

Downloaden van prog. "Bearshare".

Beste,
onlangs heb ik per ongeluk (lachen) het prog. Bearshare van mijn comp. gewist. Geen nood dacht ik, even opnieuw installeren. Wat dacht je, ik krijg Bearshare niet eens gedownload, Malsign. generic.b6a verhinderd mij dat. Op mijn pc draait win 8.1 met avg als beveiliging.
Wat wil nu het toeval, op mijn laptop heb ik om een andere reden Bearshare moeten herinstalleren, zonder probleen. Op mijn laptop draait win7 met beveiliger Avast. Nu mijn vraag , hoe krijg ik Bearshare op mijn pc geinstalleerd zonder dat ik moet overschakelen op Avast. Ik had Avg reeds uitgeschakeld en dan het prog. gedownload, dat gaat, maar eens dat je Avg terug inschakeld, krijg je weer "Found MalSign. . ." en als ik deze dan verwijder, is het prog. ook weg. Wie weet raad. (op)
Groeten.


Downloaden van prog. "Bearshare".

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire